Belastingadvies voor particulieren
Ieder jaar is het in menig huishouden hetzelfde liedje… zuchten en steunen boven de belastingaangifte. En helemaal als uw belastingsituatie is gewijzigd. En zijn er nog nieuwe regels? Wat mag ik nog wel of niet meer aftrekken? Kortom, wat zijn de actuele regels zodat u het best resultaat kunt behalen?
Wilt u zich ook de irritatie, tijd en energie besparen? Schakel dan – net als vele anderen – onze deskundige hulp in. Als belastingadviseur kennen wij door onze opleidingen en voortdurende bijscholing de belastingwetten, evenals de mogelijkheden en de beperkingen. Laat ons het werk doen en geniet zelf van uw extra vrije tijd. Daarnaast kan een belastingadviseur raadplegen, u veel fiscaal voordeel opleveren. U krijgt van ons tips om belasting te besparen en wij vullen uw belastingaangifte compleet voor u in.
Uw TVN Belastingadviseur: hoe werkt het?
U kunt bij ons terecht voor alles wat met fiscaliteiten te maken heeft. Van een aangifte tot een fiscaal voordelige oplossing. Onze adviezen zijn scherp en wij richten ons op een maximale belastingbesparing voor u. Daarnaast zijn wij pragmatisch en houden wij niet van onnodige complexiteit. U kunt erop vertrouwen dat wij alles deskundig en zorgvuldig verwerken. Daarbij bent u altijd leidraad bij de te verrichten werkzaamheden.
Een overzicht van de mogelijkheden:
– Aangifte Inkomstenbelasting
– Toeslagen (kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag, huurtoeslag)
– Uitstel aangifte inkomstenbelasting
– Middeling verzoeken
– Voorlopige aanslag verzorgen
– Oudedagsvoorzieningen (pensioenen, lijfrente) en kapitaalverzekeringen
– Echtscheiding
– Successieaangiften
We maken een afspraak voor een inventarisatiegesprek zodat wij inzicht in uw situatie en uw wensen krijgen. Neem tijdens deze afspraak de volgende stukken mee:
– Geldig legitimatiebewijs (paspoort of id-kaart)
– Kopie laatste aangifte
– Jaaropgave(n) van u zelf en uw eventuele partner
– Alle papieren m.b.t uw ziektekosten
– Overzicht van betaalde- of ontvangen alimentatie
– Afschrift van de ontvangen Voorlopige Teruggaaf
– Overzicht van betaalde lijfrentepremies, arbeidongeschiktheidverzekering
– Overzicht van spaartegoeden
– Laatste dagafschriften van uw giro- of bankrekening
– Digid-D code (met eenmalige machtingscode )
Als woningbezitter dient u de volgende stukken extra klaar te leggen/mee te nemen:
– Fiscale jaaropgave van de door u betaalde hypotheekrente
– WOZ beschikking van de gemeente van voorgaande belastingjaar
– Eventuele nota van afrekening bij notaris
– Overige papieren aangaande evt. verkoop/koop in verband met de Bijleenregeling
Na het gesprek en inlevering van bovenstaande stukken gaan wij voor u aan de slag. U krijgt bericht zodra wij uw aangifte verzorgd hebben.
Direct regelen?
Wilt u ook uw belastingzaken door TVN Financieel Advies laten verzorgen? Bel dan direct 020- 345 38 38 voor een gratis en vrijblijvend gesprek. Of vul het contactformulier in en wij nemen direct contact met u op.